Bonuskaart aanvragen of activeren
Veelgestelde vragen over ‘Pasen’
17 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.
Hoe werkt sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei?
Vanaf maandag 3 maart tot en met zondag 15 juni 2025 kun je digitaal sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei via de AH-app. Volle spaarkaarten kun je inleveren tot en met zondag 22 juni 2025. Bij besteding van €10 krijg je één Dagelijkse Kost-zegel. Met 20 zegels is je spaarkaart vol en met een bijbetaling vanaf €12,99 heb je al een Dagelijkse Kost-artikel.
Wanneer loopt de spaaractie voor Dagelijkse Kost kookgerei?
De spaaractie sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei loopt vanaf maandag 3 maart tot en met zondag 14 juni 2025. Volle spaarkaarten kun je inleveren tot en met zondag 22 juni 2025.
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
- Deze actie is inmiddels voorbij.
- Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
- Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Het delen van Dagelijkse Kost spaarzegels is niet gelukt. Wat nu?
Het kan zijn dat je jouw Dagelijkse Kost spaarkaart even moet vernieuwen, zodat je saldo wordt bijgewerkt. Sluit dan de app voor de zekerheid helemaal af (door weg te vegen) en start de app nogmaals opnieuw op. Kijk voor de zekerheid ook nog even in je spaargeschiedenis. Die vind je door je spaarkaart te openen. Klik op het > tekentje op de spaarpagina.
Ik heb te weinig Dagelijkse Kost spaarzegels ontvangen in de winkel. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Voor deze spaaractie, kun je alleen digitaal sparen via de AH app. Je krijgt geen fysieke plakstickers meer uitgereikt aan de kassa. Heb je de AH app gedownload en je profiel geactiveerd? Dan spaar je al automatisch mee.
Toch geen spaarzegels ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, onderaan de pagina. Dan lossen we het netjes met je op!
Toch geen spaarzegels ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, onderaan de pagina. Dan lossen we het netjes met je op!
De betaling is mislukt. Wat nu?
Heb je een AH Bezorgbundel besteld, maar wordt de eerste betaling niet afgerond of mislukt deze, dan is het nodig dat je de bundel opnieuw bestelt. Het kan tot 24 uur duren voordat je dat opnieuw kan doen, dit hangt ervan af hoelang je bank erover doet dit aan ons te laten weten.
Wat moet ik doen als de gratis bezorging niet wordt verwerkt?
Dat is natuurlijk balen, maar als je zeker weet dat je de juiste producten voor de juiste dag hebt besteld of de juiste actiecode hebt ingevoerd, dan is er bij ons ergens een foutje gemaakt.
Dit wordt vaak voor je bezorging alsnog hersteld, dus wacht de levering even af. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan contact op met onze klantenservice, we lossen het graag voor je op.
Wat voor houdbaarheid hebben online bestelde producten?
Ah.be biedt gemiddeld dezelfde houdbaarheid op versproducten als in de winkels. Omdat je niet zelf de verpakking kan kiezen, hanteren we de volgende spelregels:
- Zuivel, voorverpakte charcuterie en brood- en toastsalades zijn bij aflevering minimaal 4 dagen houdbaar.
- Overige versartikelen zoals vlees, verse charcuterie, gesneden groentjes, verse pizza's, maaltijdsalades, stoommaaltijden zijn bij aflevering minimaal 2 dagen houdbaar.
- Uitzondering hierop is patisserie, dit is minimaal 1 dag houdbaar.
- Mocht de houdbaarheid van een product toch afwijken van bovenstaande informatie, dan kan je dit terugvinden in de productomschrijving van het betreffende product.
Hoe deel ik Dagelijkse Kost-zegels met iemand anders?
Als je Dagelijkse Kost-zegels met iemand anders wilt delen, dan kan dat! Degene die graag zegels van jou wilt ontvangen, moet jou daarvoor een verzoek sturen. We leggen het hier uit.