Online boodschappen doen bij Albert Heijn

Vanuit huis of de zaak boodschappen doen: het kan bij Albert Heijn!

Voeg je boodschappen toe aan het digitale winkelmandje dan verzamelen wij ze en leveren ze tot aan jouw deur. Alleen wanneer het jou uitkomt! Natuurlijk profiteer je gewoon van de wekelijkse online Bonusaanbiedingen. Lekker makkelijk én lekker voordelig!

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een reservering via ah.be?

Log in op ah.be. Om boodschappen te reserveren via ah.be heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan.

  • Klik rechtsboven op 'online reserveren'.
  • Kies voor thuisleveren. Let op: het gebied van thuislevering is beperkt. Het actuele levergebied vind je hier.
  • Kies een moment wanneer je jouw boodschappen wilt ontvangen.
  • Je kan nu bestellen. Klik op het plusje om iets toe te voegen aan je bestelling
  • Klaar met boodschappen doen? Klik op 'Afronden'.
  • Controleer je bestelling nog een keer en klik op 'Volgende stap' als alles klopt en daarna op 'Afronden'.
  • Klaar is kees! Je krijgt van ons altijd nog een mailtje om je bestelling te bevestigen. Hierin staat ook altijd nog tot wanneer je je bestelling kan aanpassen. Wel zo handig!
  • Toch nog niet helemaal klaar? Je kan je bestelling gewoon aanvullen door naar mijn reserveringen te gaan en op 'wijzig' te klikken.

Hoe plaats ik een reservering via de AH app?

Zorg eerst dat je een AH profiel hebt en dat je ingelogd bent in de AH app

  • Ga naar mijn lijst en plaats de producten die je wilt kopen in je boodschappenlijst.
  • Klik vervolgens op 'Online reserveren' onderin je scherm.
  • Kies voor thuis leveren
  • Kies een moment.
  • Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'... et voila!
  • Je krijg een bevestigingmail in je inbox


Wat betaal ik voor thuislevering van mijn boodschappen?

De leverkosten per reservering voor thuislevering zijn vanaf 4.99 euro en zijn afhankelijk van welk moment je kiest. Vanaf 60 euro aan boodschappen komen we al bij je langs. Dit minimum bestelbedrag is wel exclusief eventuele kortingen van promoties en statiegeld.

Wekelijks hebben we trouwens speciale promo's waarbij je gratis levering van je boodschappen krijgt. Je kan dit altijd hier terugvinden.

Goed om te weten dat we je ongekoelde producten leveren in een plooibox. Je betaalt 5 euro per box aan statiegeld en deze kan je gewoon weer de volgende keer mee teruggeven aan de bezorger. De meeste gekoelde producten vervoeren we in een plastic tas. Zijn er tassen nodig bij jouw reservering, dan vind je een vast bedrag van 35 cent (ongeacht het aantal) terug op je factuur onder het kopje 'plastic verpakkingsmateriaal'. Dit bedrag ontvang je retour als je de plastic tas(sen) bij een volgende reservering weer bij de bezorger inlevert.


Kan ik mijn online reservering ook met maaltijdcheques of consumptiecheques betalen?

Online reserveringen kunnen uitsluitend met bancontact worden betaald.
Het is niet mogelijk om met (electronische) maaltijdcheques,consumptiecheques, creditcard, of bijvoorbeeld vooraf online via Paypal te betalen.