Betalen

Veelgestelde vragen over Betalen

Hoe kan ik mijn online reservering betalen?

Online reserveringen kunnen bij thuislevering uitsluitend via Bancontact worden betaald. Het is dus niet mogelijk om bijvoorbeeld via kredietkaart, maaltijdcheques of Payconic te betalen.

Exclusief voor zakelijke klanten bestaat ook de mogelijkheid voor betalen per factuur of per domiciëlering.


Hoe kan ik als zakelijke klant betalen per domiciliëring of factuur?
  • Allereerst is het natuurlijk noodzakelijk dat je een zakelijk account aanmaakt via onze website.
  • De eerste 5 bestellingen kunnen uitsluitend per bancontact betaald worden.
  • Nadat je 5 bestellinge. bezorgd hebt gekregen, kan je een aanvraag doen voor factuurbetaling, of voor domiciliëring.
  • Zodra je aanvraag verwerkt is ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
  • Daarna hoef je alleen nog bij levering te tekenen voor ontvangst.

Tot wanneer en hoe kan ik de Proefmaand gratis opzeggen?
Dat kan tot de laatste dag dat je maand gratis boodschappen leveren nog geldig is. Een week van tevoren sturen we je ook een e-mail ter herinnering. Log in op de overzichtspagina www.ah.be/bezorgbundel. Daar zie je links onderaan in het rood de tekst 'Proefmaand opzeggen'. Als je hierop klikt, zal de Proefmaand automatisch worden gestopt op de laatste dag.

Ben je te laat met het stopzetten? We incasseren dan automatisch het bedrag voor een Maandabonnement Alle dagen, omdat we ervan uitgaan dat je graag een Bezorgbundel wil blijven gebruiken. Als dit niet de bedoeling was, heb je alsnog 2 weken de tijd (14 dagen) om je abonnement stop te zetten. Je krijgt dan het restantbedrag van je abonnement teruggestort op je rekening.

Dus stel dat je al een week in de nieuwe bezorgbundelperiode bent en daarna opzegt, dan betalen we je aankoopbedrag terug minus een week. Ben je ook over de 2 weken heen met opzeggen van je doorlopende Maandabonnement, dan stopt de bundel na een maand.

Hoe kan ik als zakelijke klant betalen?
  • Allereerst is het natuurlijk noodzakelijk dat je een zakelijk account aanmaakt via onze website.
  • De eerste 5 reserveringen kunnen uitsluitend per bancontact betaald worden.
  • Nadat je 5 reserveringen bezorgd hebt gekregen, kan je een aanvraag doen voor factuurbetaling, of voor domiciliëring.
  • Zodra je aanvraag verwerkt is ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging
  • Daarna hoef je alleen nog bij levering te tekenen voor ontvangst

Goed om te weten, onder 'Mijn reserveringen' vind je ook de factuur terug zodra je boodschappen zijn geleverd bij je bedrijf.


Ik heb de betaling van mijn AH Bezorgbundel teruggeboekt. Wat nu?
Dat kan natuurlijk gebeuren, maar het is wel belangrijk om dit zo snel mogelijk op te lossen. We zullen het namelijk niet nog eens incasseren.

Je kunt het bedrag zelf overmaken op IBAN: NL46INGB0702493368 t.n.v. Albert Heijn. Vermeld hierbij altijd je klantnummer en ordernummer. Zo voorkom je eventuele aanmaningen en extra kosten.

Kan ik ook met maaltijdcheques betalen in mijn Albert Heijn winkel?

Ja dat is zeker mogelijk ook bij de zelfscankassa's. Het is wel goed om te weten dat dit alleen in onze winkels kan, maar niet met online reserveringen die worden thuisgeleverd.


Wanneer gaat de AH Bezorgbundel in?
De AH Bezorgbundel gaat in op de dag van aankoop. Als je al een reservering hebt staan op het moment dat je de AH Bezorgbundel koopt, dan geldt de bundel hierop nog niet.

ls je op tijd bent kan je je reservering nog wijzigen. Bevestig dan je reservering opnieuw, je zal zien dat je dan direct geen leveringskosten betaalt.

Kan je niet meer wijzigen dan betaal je vanaf je volgende reservering geen leveringskosten meer tijdens de looptijd van je AH Bezorgbundel.

Kan ik mijn online reservering ook met maaltijdcheques of consumptiecheques betalen?

Het is helaas niet mogelijk om met (elektronische) maaltijdcheques, consumptiecheques, kredietkaart, of bijvoorbeeld vooraf online via Paypal te betalen.


De betaling is mislukt. Wat nu?
Heb je een AH Bezorgbundel besteld, maar wordt de eerste betaling niet afgerond of mislukt deze, dan is het nodig dat je de bundel opnieuw bestelt. Het kan tot 24 uur duren voordat je dat opnieuw kan doen, dit hangt ervan af hoelang je bank erover doet dit aan ons te laten weten.

Wat kan ik met de plooiboxen en overig leeggoed doen?

Je kan de plooiboxen bij de eerstvolgende levering meegeven aan de bezorger, die verrekent direct het bedrag op je factuur. Je kan dit zelf ook altijd controleren door na levering je factuur online in te kijken.

Let op: Overig leeggoed kan je niet inleveren bij onze bezorger, maar dit kan wel in een winkel ingeleverd worden. Plooiboxen kun je niet inleveren in de winkel.

Is bovenstaande niet mogelijk voor je? Dan kunnen we apart langskomen om de boxen op te halen. Voor het ophalen betaal je wel servicekosten van 25 euro en je tegoed ontvang je terug op je rekening. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken.

Heb je de boxen al laten ophalen? Binnen 15 dagen staat het statiegeld op je rekening.


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?