Betaling per factuur aanvragen
Betalen van je online bestelling
Veelgestelde vragen over Betalen van je online bestelling
Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?
Online bestellingen kunnen bij thuislevering uitsluitend via Bancontact worden betaald. Het is dus niet mogelijk om bijvoorbeeld via kredietkaart of maaltijdcheques te betalen.
Exclusief voor zakelijke klanten bestaat ook de mogelijkheid voor betalen per factuur of per domiciëlering.
Hoe kan ik mijn bestelling online betalen met Bancontact?
Om gebruik te maken van online betalen heb je de app van Payconiq of je bank nodig. Je kunt je bestelling zo vaak wijzigen als je wilt. Bij elke wijziging betaal je het verschil via een online betaling.
Wanneer je producten verwijdert uit je bestelling ontvang je na levering binnen 2 werkdagen het verschil terug op je rekening. Je factuur is direct na levering beschikbaar op het betalingsoverzicht van je levering. Je vindt de factuur van jouw bestelling(en) hier.
Wanneer je producten verwijdert uit je bestelling ontvang je na levering binnen 2 werkdagen het verschil terug op je rekening. Je factuur is direct na levering beschikbaar op het betalingsoverzicht van je levering. Je vindt de factuur van jouw bestelling(en) hier.
Hoe werkt het wijzigen van een bestelling bij online betalen met Bancontact?
Het wijzigen van een bestelling bij online betalen via Bancontact kun je net zo vaak doen als je gewend bent. Voeg je producten toe, dan betaal je het verschil via Bancontact. Haal je producten van je boodschappenlijstje af, dan sotrten we dit na bezorging terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Verlaag je het bestelbedrag bijvoorbeeld met €10 en lever je ook €10 statiegeld in van plooiboxen? Dan krijg je na bezorging dus €20 van ons terug.
Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit meestal weer binnen 2 werkdagen op je rekening. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact met de klantenservice op.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geleverd of geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit meestal weer binnen 2 werkdagen op je rekening. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact met de klantenservice op.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geleverd of geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Ik wil mijn bestelling online betalen met een andere bank. Kan dat?
Ja, dat kan. Je kunt altijd kiezen voor een andere bank tijdens het afronden van je bestelling. Ook als je een bestelling al betaald hebt met Payconic, kun je bij een wijziging kiezen voor een andere bank. Je kunt dit doen met het potloodje naast de bank die je wilt wijzigen.
Ik kan mijn bestelling niet online betalen, wat nu?
Je kan ook betalen met je bankkaart bij de bezorger als hij of zij jouw boodschappen komt leveren. Daarnaast bieden we ook automatische incasso aan, hiervoor is geen internetbankieren vereist. Je kan betalen via automatisch incasso aanvragen via de klantenservice.
Kan ik mijn online bestelling ook met maaltijdcheques of consumptiecheques betalen?
Het is helaas niet mogelijk om met (elektronische) maaltijdcheques, consumptiecheques, kredietkaart, of bijvoorbeeld vooraf online via Paypal te betalen.
Ik zie meerdere afschrijvingen in mijn bank app. Hoe kan ik dit overzichtelijker inzien?
Ken je het betalingsoverzicht al? Hier kun je op elk moment zien wat je betaald hebt voor je bestelling. Als je verschillende betalingen hebt gedaan voor één bestelling vind je ze hier allemaal terug. Na bezorging tonen we in het betalingsoverzicht direct het bedrag dat je van ons terugkrijgt. Hiervan krijg je vanzelf een berichtje als je pushnotificaties aan hebt staan, lekker makkelijk! Je vindt het betalingsoverzicht door naar ‘Mijn bestellingen’ te gaan, de juiste bestelling te kiezen en vervolgens op ‘Betalingsoverzicht’ te drukken.
Wil je weten welke afschrijvingen bij welke bestellingen horen? Als je de betaling aanklikt in je bankapp, zie je in de omschrijving ‘Albert Heijn’ staan gevolgd door een 9-cijferig nummer. Dit is het bestelnummer dat je ook terug kunt vinden op de volgende plaatsen:
- In de app en op de website bij ‘Mijn bestellingen'
- In de bevestigingsmail die je ontvangt na bestellen
- Op de pakbon die je ontvangt als je boodschappen zijn ingepakt.
Hoe werkt het annuleren van een bestelling bij online betalen met Bancontact?
Als je een bestelling annuleert, storten we het betaalde bedrag terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Meestal staat het geld binnen 2 werkdagen op je rekening. Dit kan per bank verschillen. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling maandag ontvangt.
Hoe krijg ik het statiegeld van de plooiboxen van mijn bestelling terug als ik online betaal met Bancontact?
Heel makkelijk, bij levering verrekent de bezorger eventueel statiegeld van plooiboxen en gewichtsartikelen. Het verschil met de online betaling storten we na levering terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen op je rekening. Dit kan per bank verschillen.
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Hoe kan ik als zakelijke klant betalen?
- Allereerst is het natuurlijk noodzakelijk dat je een zakelijk account aanmaakt via onze website.
- De eerste 5 bestellingen kunnen uitsluitend per bancontact betaald worden.
- Nadat je 5 bestellingen bezorgd hebt gekregen, kan je een aanvraag doen voor factuurbetaling, of voor domiciliëring.
- Zodra je aanvraag verwerkt is ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging
- Daarna hoef je alleen nog bij levering te tekenen voor ontvangst
Goed om te weten, onder 'Mijn bestellingen' vind je ook de factuur terug zodra je boodschappen zijn geleverd bij je bedrijf.