Alle actieproducten Dagelijkse Kost
Veelgestelde vragen over ‘Algemene informatie (spaar)acties’
37 resultatenWanneer loopt de spaaractie voor Dagelijkse Kost kookgerei?
De spaaractie sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei loopt vanaf maandag 3 maart tot en met zondag 14 juni 2025. Volle spaarkaarten kun je inleveren tot en met zondag 22 juni 2025.
In welke winkels is de Dagelijkse Kost spaaractie geldig?
De Dagelijkse Kost spaaractie is geldig in alle Belgische winkels. Vergeet niet je persoonlijke Bonuskaart te scannen! Als je boodschappen bestelt via ah.be of via de AH app ontvang je ook spaarzegels.
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
- Deze actie is inmiddels voorbij.
- Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
- Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Waar vind ik meer informatie over de spaaractie Dagelijkse Kost?
Wil je weten welke producten van Dagelijkse Kost mee doen aan de actie of ben je benieuwd naar de actievoorwaarden? Alle informatie vind je hier.
Ik heb te weinig Dagelijkse Kost spaarzegels ontvangen in de winkel. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Voor deze spaaractie, kun je alleen digitaal sparen via de AH app. Je krijgt geen fysieke plakstickers meer uitgereikt aan de kassa. Heb je de AH app gedownload en je profiel geactiveerd? Dan spaar je al automatisch mee.
Toch geen spaarzegels ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, onderaan de pagina. Dan lossen we het netjes met je op!
Toch geen spaarzegels ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, onderaan de pagina. Dan lossen we het netjes met je op!
Heb ik garantie op de producten van de Dagelijkse Kost spaaractie?
Het keukengerei van de Dagelijske Kost spaaractie hebben 2 jaar garantie vanuit de leverancier. Deze garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing. Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product vermeld staat. Je kunt terecht bij de leverancier voor een nette afhandeling van de garantieprocedure via https://royalvankempenbegeer-cookware.zendesk.com/hc/nl
Heb ik garantie op mijn servies?
Ja, er zit 2 jaar garantie op. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.
Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.
Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.
Hoe werkt sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei?
Vanaf maandag 3 maart tot en met zondag 15 juni 2025 kun je digitaal sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei via de AH-app. Volle spaarkaarten kun je inleveren tot en met zondag 22 juni 2025. Bij besteding van €10 krijg je één Dagelijkse Kost-zegel. Met 20 zegels is je spaarkaart vol en met een bijbetaling vanaf €12,99 heb je al een Dagelijkse Kost-artikel.
Hoe werkt digitaal sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei?
Digitaal sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei heeft vele voordelen:
- Je spaart automatisch mee met elke spaaractie.
- Je kan direct zien hoeveel je gespaard hebt.
- Je hebt je spaarkaart altijd bij de hand.
- Je kan zegels delen met anderen.
- Je kan sneller sparen met spaarversnellers: bij aankoop van geselecteerde Bonusaanbiedingen krijg je extra zegels. Zo spaar je nog sneller je spaarkaart vol.
Scan je persoonlijke Bonuskaart in de winkel of plaats een online reservering op de website of via de app en je zegels worden automatisch toegevoegd aan je digitale spaarkaart in de AH app.
Lees hier meer over digitaal sparen in de AH app.
Mijn Dagelijkse Kost-artikelen zijn niet goed of beschadigd. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We willen graag dat je geniet van jouw Dagelijkse Kost aankopen. Zolang de actie loopt, kun je terug naar de winkel om dit om te ruilen of je geld terug te krijgen. Vergeet dan niet je kassabon.