Algemene informatie (spaar)acties

Veelgestelde vragen over Algemene informatie (spaar)acties

Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
  • Deze actie is inmiddels voorbij.
  • Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
  • Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.

*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.

Wat vond je van dit antwoord?


Heb ik garantie op mijn servies?
Ja, er zit 2 jaar garantie op. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.

Wat vond je van dit antwoord?


Hoe kan ik mijn boodschappen gratis laten bezorgen?
Er zijn verschillende mogelijkheden om je boodschappen wekelijks gratis te laten bezorgen:
  • Met een AH Bezorgbundel betaal je een eenmalig abonnement, waarna je voortaan gratis bezorging krijgt.
  • Gratis bezorging bij aankoop van actieproducten: wekelijks bieden we je op dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag een gratis bezorging aan, als jij bepaalde actieproducten koopt op onze speciale actiepagina.
  • Acties via e-mail: we sturen klanten soms een e-mail waarin we gratis bezorging op bepaalde momenten aanbieden. Soms krijg je daar een actiecode voor die je moet invullen bij het afrekenen. En in sommige gevallen staat de gratis bezorging al in je account geplaatst en verloopt de korting automatisch. Let wel: deze 'gratis bezorging' is persoonlijk en werkt alleen als jij de e-mail ook hebt ontvangen.

Wat vond je van dit antwoord?


Mijn serviesitem is beschadigd. Wat nu?
Als jouw serviesitem beschadigd is gedurende de actieperiode, dan mag je ermee teruggaan naar de winkel voor een ander item of krijg je je geld terug.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?

Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra promoties . Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel. Je kan de Bonus Box promoties zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.

Aanmelden

Vink in jouw profiel onder 'geactiveerde Bonuskaart' de optie voor de Bonus Box aan. Zorg ook dat je minimaal versie 7.13 van de AH-app gebruikt.

Ontving je al Persoonlijke Bonusaanbiedingen? Dan is het alleen nodig dat je de nieuwste versie van de AH app hebt. Als je voor de eerste keer de Bonus Box opent, kan je meteen door het aanmeldproces heen en zal je vanaf dan elke week een nieuwe box ontvangen.

Voor het eerst aangemeld? Dan zie je pas de volgende dag in de Bonus Box producten gevuld staan. Bij het openen van de Box krijg je eerst de melding 'staat morgen voor je klaar'.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box?

SeniorWeb kan hierbij helpen. Ga naar www.seniorweb.nl/ah voor meer informatie.

Wat vond je van dit antwoord?


Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online bestel?

Om Bonuskorting te krijgen bij een online bestelling is het noodzakelijk dat jouw Bonuskaartnummer onder je 'klantenkaarten' staan in je profiel.
Dan zie je wanneer je bestelt, na het kiezen van je bezorgmoment, automatisch de Bonusaanbiedingen die gelden op die dag.

Let op: Bij online bestellen is het moment van thuislevering of ophalen beslissend welke promoties gelden. Bijvoorbeeld: Als je op zondag je boodschappen bestelt voor woensdag, dan gelden de promoties van woensdag en niet die t.e.m. zondag. Tot slot is het noodzakelijk bij 1+1 gratis om altijd 2 producten in je winkelwagen te plaatsen. Het tweede gratis product wordt niet automatisch toegevoegd.

Kies daarom altijd eerst een moment als je gaat bestellen. Dan zie je zeker weten de juiste promoties voor jou.

Sommige promoties zijn alleen maar in de winkels verkrijgbaar en niet online. Je herkent deze aan een grijs winkelwagentje waar een streep doorheen staat.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat te doen als een Bonusaanbieding niet verkrijgbaar is in de winkel?

Als een Bonusaanbieding niet meer verkrijgbaar is in de winkel kan je hier een digitale reclamecheque voor krijgen. De promotie wordt dan voor jou met 1 week verlengd en op je geactiveerde Bonuskaart gezet. Tenzij het een op=op artikel is of geen standaard winkelassortiment is.

Koop in de extra week alsnog het product, scan je Bonuskaart en de korting gaat er automatisch af. Dit kan alleen in de winkel waar je de cheque hebt gekregen, dus niet in andere winkels of op ah.be.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat zijn de bankgegevens van Albert Heijn?

Onze bankgegevens vind je hieronder:

 

Albert Heijn België N.V.

Karel Oomsstraat 47

2018 Antwerpen

 

BTW BE0830512812

KBO BE/ 0830512812

 

IBAN BE43 3631 5920 2201

BIC BRUBEBB

Wat vond je van dit antwoord?


Hoe werken de Bonusaanbiedingen?

Je kan gebruik maken van de Bonusaanbiedingen door je (geactiveerde) Bonuskaart te laten scannen.

Bij een promotie zoals 2=1 of 3=2, betaal je een percentage korting op het totaalbedrag. Zo krijg je 50% korting op het totaalbedrag bij een 2=1 actie en 33,3% bij een 3=2 actie.

In de Bonusfolder en op onze website staan prijsvoorbeelden van artikelen die in de aanbieding zijn. Andere varianten kunnen een hogere verkoopprijs hebben, waardoor de promoprijs ook hoger uitvalt.

Wat vond je van dit antwoord?


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?