Garantie

Veelgestelde vragen over Garantie

Heb ik garantie op mijn servies?
Ja, er zit 2 jaar garantie op. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.

Wat voor garantie biedt Albert Heijn?

Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.

Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.

Uitzonderingen

Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.

CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.

Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.

Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.


Mijn serviesitem is beschadigd. Wat nu?
Als jouw serviesitem beschadigd is gedurende de actieperiode, dan mag je ermee teruggaan naar de winkel voor een ander item of krijg je je geld terug.

Er is schade veroorzaakt door een Albert Heijn bezorgauto of door de bezorger. Wat nu?

Sorry hiervoor, dit is natuurlijk het laatste wat je wilt. Vul ons schadeformulier in en dan zorgen wij ervoor dat je schademelding meteen wordt doorgegeven aan onze schadeafhandelaar. Deze zal naar aanleiding van het ingevulde formulier zo snel mogelijk contact met je opnemen om dit op te lossen.


Ik heb een werkgerelateerde vraag, waar kan ik deze stellen?

Een werkgerelateerde vraag kan je altijd aan je leidinggevende stellen. Komt die er ook niet uit, dan kan er een case in Questie aangemaakt worden. Via de klantenservice kunnen we je helaas niet helpen.


Er zitten vlekken of onregelmatigheden op mijn servies. Hoe kan dat?
Er kunnen kleurvariaties in de producten voorkomen. Lichte afwijkingen van de kleur zijn normaal. Het onvoorspelbare karakter van de glazuurontwikkeling tijdens het bakproces maakt elk item uniek!

Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?

Klacht over een product

Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.

Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.


Klacht over de winkel

Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.

Je kan twee dingen doen:

  • Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
  • Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.

Er staat een fout in de Bonusfolder. Wat nu?

Soms sluipt er helaas wel eens een foutje in bij het drukken van onze folder. In de Bonusfolder staat 'Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden', op onze website staat 'Typefouten en wijzigingen voorbehouden'. De prijs bij het afrekenen is de juiste prijs.


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?