Garantie

Veelgestelde vragen over Garantie

Heb ik garantie op mijn servies?
Ja, er zit 2 jaar garantie op. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing.

Bewaar altijd de kassabon, waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld. Mocht het servies na de looptijd van de spaaractie stuk gaan, dan kan je hier terecht.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat voor garantie biedt Albert Heijn?

Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.

Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.

Uitzonderingen

Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.

CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.

Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.

Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Wat vond je van dit antwoord?


Wat voor houdbaarheid hebben online bestelde producten?

Ah.be biedt gemiddeld dezelfde houdbaarheid op versproducten als in de winkels. Omdat je niet zelf de verpakking kan kiezen, hanteren we de volgende spelregels:

  • Zuivel, voorverpakte charcuterie en brood- en toastsalades zijn bij aflevering minimaal 4 dagen houdbaar.
  • Overige versartikelen zoals vlees, verse charcuterie, gesneden groentjes, verse pizza's, maaltijdsalades, stoommaaltijden zijn bij aflevering minimaal 2 dagen houdbaar.
  • Uitzondering hierop is patisserie, dit is minimaal 1 dag houdbaar.
  • Mocht de houdbaarheid van een product toch afwijken van bovenstaande informatie, dan kan je dit terugvinden in de productomschrijving van het betreffende product.

Wat vond je van dit antwoord?


Mijn serviesitem is beschadigd. Wat nu?
Als jouw serviesitem beschadigd is gedurende de actieperiode, dan mag je ermee teruggaan naar de winkel voor een ander item of krijg je je geld terug.

Wat vond je van dit antwoord?


Ik heb een werkgerelateerde vraag, waar kan ik deze stellen?

Een werkgerelateerde vraag kan je altijd aan je leidinggevende stellen. Komt die er ook niet uit, dan kan er een case in Questie aangemaakt worden. Via de klantenservice kunnen we je helaas niet helpen.

Wat vond je van dit antwoord?


Er zitten vlekken of onregelmatigheden op mijn servies. Hoe kan dat?
Er kunnen kleurvariaties in de producten voorkomen. Lichte afwijkingen van de kleur zijn normaal. Het onvoorspelbare karakter van de glazuurontwikkeling tijdens het bakproces maakt elk item uniek!

Wat vond je van dit antwoord?


Er is iets mis met mijn levering. Wat nu?

Of er nou een product ontbreekt of dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product uit je levering, als je dit formulier invult dan vergoeden we het bedrag automatisch op je volgende factuur. Zo gebeurd!

Wist je dat je de verrekening(en) altijd terugvindt onder 'mijn bestellingen'? Als we je boodschappen hebben geleverd zie je het bedrag ook altijd op je factuur onder het kopje 'correctie vorige bestelling'.

 

Wat vond je van dit antwoord?


Er staat een fout in de Bonusfolder. Wat nu?

Soms sluipt er helaas wel eens een foutje in bij het drukken van onze folder. In de Bonusfolder staat 'Prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden', op onze website staat 'Typefouten en wijzigingen voorbehouden'. De prijs bij het afrekenen is de juiste prijs.

Wat vond je van dit antwoord?


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?