Bonusaanbiedingen
Veelgestelde vragen over ‘Contact’
37 resultatenWat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?
Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Nederland
Het postadres:
Postbus 3000
1500 HA Zaandam
Nederland
Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.
Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België
Wat kan ik doen als producten van Dagelijkse Kost uitverkocht zijn in mijn winkel?
Sommige artikelen van Dagelijkse Kost zijn erg populair en de voorraad gaat daardoor erg snel. Wacht daarom niet tot het laatste moment! Je kunt een kijkje nemen bij een andere winkel bij jou in de buurt.
Tip: neem alvast contact op met de winkel, zodat je niet met lege handen thuiskomt. Je vindt de contactgegevens op ah.be/winkels.
Tip: neem alvast contact op met de winkel, zodat je niet met lege handen thuiskomt. Je vindt de contactgegevens op ah.be/winkels.
Hoe kom ik in contact met de klantenservice van Albert Heijn?
De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-77705 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.
Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je kan de openingsuren en de contactgegevens van onze winkels hier vinden. De openingsuren zijn actueel en zijn tot twee weken van tevoren te bekijken. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld feestdagen.
Nieuwe winkel of heropening
Ben je benieuwd naar de opening van een nieuwe winkel of heropening na een verbouwing van jouw winkel? Hou dan de lokale media in de gaten. Daar wordt het altijd als eerste vermeld.
Wist je dat je via mijn profiel jouw favoriete winkel kan instellen. Zo zie je nog sneller tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en hoe je ze kan bereiken.
Winkelassortiment
De ene winkel is groter dan de andere en we kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, maar onze collega’s in de winkel helpen je graag zoeken naar een alternatief.
Verschillende services in de winkel
Wil jij weten in welke winkel je een bepaalde service kunt vinden? Selecteer jouw gewenste service in de filter in de winkelzoeker en je ziet het meteen!
Wat moet ik doen als de gratis bezorging niet wordt verwerkt?
Dat is natuurlijk balen, maar als je zeker weet dat je de juiste producten voor de juiste dag hebt besteld of de juiste actiecode hebt ingevoerd, dan is er bij ons ergens een foutje gemaakt.
Dit wordt vaak voor je bezorging alsnog hersteld, dus wacht de levering even af. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan contact op met onze klantenservice, we lossen het graag voor je op.
Ik heb te weinig Dagelijkse Kost spaarzegels ontvangen bij mijn bestelling. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Houd er rekening mee dat de Dagelijkse Kost spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen worden bijgeschreven bij je spaarsaldo. Dit zie je ook terug in je spaargeschiedenis in de AH app. Heb je ze toch niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, onderaan de pagina.
Ik heb net een AH Bezorgbundel afgesloten, maar ik wil er toch vanaf zien. Kan dat?
Ja dat kan, maar niet door de betaling terug te boeken. Je kan de AH Bezorgbundel ontbinden binnen een bedenktijd van 14 dagen na afsluiten van het abonnement.
Wanneer je het abonnement (de overeenkomst) ontbindt binnen de bedenktijd van 14 dagen, dan ben je wel voor de periode dat het abonnement heeft gelopen aan Albert Heijn een bedrag verschuldigd. Dit bedrag is evenredig aan de periode dat het abonnement heeft gelopen.
Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht? Neem dan contact op met de klantenservice of stuur meteen een e-mail naar klantenservice@ah.be met een aangehecht en ingevuld formulier. Dit formulier wordt meegestuurd met de bevestigingse-mail van jouw bestelling en kan je ook hier downloaden.
Wanneer je het abonnement (de overeenkomst) ontbindt binnen de bedenktijd van 14 dagen, dan ben je wel voor de periode dat het abonnement heeft gelopen aan Albert Heijn een bedrag verschuldigd. Dit bedrag is evenredig aan de periode dat het abonnement heeft gelopen.
Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht? Neem dan contact op met de klantenservice of stuur meteen een e-mail naar klantenservice@ah.be met een aangehecht en ingevuld formulier. Dit formulier wordt meegestuurd met de bevestigingse-mail van jouw bestelling en kan je ook hier downloaden.
Ik wil mijn persoonlijke gegevens zoals mijn telefoonnummer wijzigen. Hoe doe ik dat?
Je gegevens kan je wijzigen door in te loggen in je Mijn Albert Heijn-profiel. Heb je de gegevens aangepast? Sla ze op en je nieuwe gegevens staan geregistreerd.
Wil je je adresgegevens wijzigen, maar heb je een lopende bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
Klacht over een product
Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.
Klacht over de winkel
Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan twee dingen doen:
- Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
- Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.
Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.