Mijn winkel

Veelgestelde vragen over Mijn winkel

Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?

Je kan de openingsuren en de contactgegevens van onze winkels hier vinden. De openingsuren zijn actueel en zijn tot twee weken van tevoren te bekijken. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld feestdagen.

 

Nieuwe winkel of heropening

Ben je benieuwd naar de opening van een nieuwe winkel of heropening na een verbouwing van jouw winkel? Hou dan de lokale media in de gaten. Daar wordt het altijd als eerste vermeld.

Wist je dat je via mijn profiel jouw favoriete winkel kan instellen. Zo zie je nog sneller tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en hoe je ze kan bereiken.


Winkelassortiment

De ene winkel is groter dan de andere en we kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, maar onze collega’s in de winkel helpen je graag zoeken naar een alternatief.


Verschillende services in de winkel

Wil jij weten in welke winkel je een bepaalde service kunt vinden? Selecteer jouw gewenste service in de filter in de winkelzoeker en je ziet het meteen!


Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.

Kan ik ook met maaltijdcheques betalen in mijn Albert Heijn winkel?

Ja dat is zeker mogelijk ook bij de zelfscankassa's. Het is wel goed om te weten dat dit alleen in onze winkels kan, maar niet met online reserveringen die worden thuisgeleverd.


Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?
  • Ga hiervoor naar je profiel
  • Zoek de winkel die jij als favoriet wil en klik op het hartje
  • Klaar is Kees!

Wat als de items voor Portugees servies uitverkocht zijn bij mijn Albert Heijn winkel?
Je kan een kijkje nemen in een nabijgelegen Albert Heijn winkel. We doen ons uiterste best om de voorraden dagelijks aan te vullen. Wacht niet tot het laatste moment met het inwisselen. We kunnen dan niet garanderen dat alle spaaritems nog voorradig zijn in jouw winkel.

Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?

Klacht over een product

Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.

Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.


Klacht over de winkel

Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.

Je kan twee dingen doen:

  • Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
  • Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.

Ik heb gesolliciteerd, maar daarna niks gehoord, wat nu?

We snappen dat je staat te popelen om aan de slag te kunnen. Zoek de winkel waar je hebt gesolliciteerd, dan vind je ook meteen het telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn.


Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Zoek via ‘Mijn reserveringen’ je reservering op en klik op ‘annuleren’. Je ontvangt ook altijd nog een annuleringsbevestiging per e-mail van ons, zodat je zeker weet dat onze bezorger niet plotseling toch voor de deur staat!

Let op: Als je alleen je winkelmandje leegmaakt, is daarmee je reservering niet geannuleerd.


Hoe annuleer ik een reservering via de AH app?

Via de AH-app annuleren kan natuurlijk ook. Als je klikt op de reservering en vervolgens rechtsboven op 'annuleer reservering'.


Ik kan mijn reservering niet annuleren

Als de optie 'annuleren' niet verschijnt betekent dit dat we je boodschappen al voor jou aan het klaarzetten zijn. Wil je dan alsnog annuleren via onze klantenservice? Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder. We vragen dan wel een verspillingsbijdrage van €25 voor de gemaakte kosten door de annulering van jouw reservatie.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?