Productklacht melden na je winkelbezoek
Veelgestelde vragen over ‘Klacht over je winkelbezoek’
48 resultatenIk heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?
Klacht over een product
Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.
Klacht over de winkel
Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan twee dingen doen:
- Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
- Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.
Ik heb gesolliciteerd, maar daarna niks gehoord, wat nu?
We snappen dat je staat te popelen om aan de slag te kunnen. Zoek de winkel waar je hebt gesolliciteerd, dan vind je ook meteen het telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn.
Wat voor garantie biedt Albert Heijn?
Bij Albert Heijn werken wij hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Neem het product mee naar de winkel en wij ruilen het om voor een nieuw artikel. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kasticket mee.
Heb je je boodschappen laten thuisleveren? Vul dan het klachtenformulier in, dan zorgen we ervoor dat je het geld terugkrijgt bij je volgende levering.
Uitzonderingen
Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van het kasticket, in de originele onbeschadigde verpakking.
CD's, DVD's, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.
Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.
Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn Albert Heijn winkel?
We bekijken per winkel welke producten we verkopen. Niet alle winkels hebben hetzelfde assortiment. Soms verdwijnt een product ook weer uit het assortiment, bijvoorbeeld omdat er te weinig vraag naar is. Mis je een product, vraag het dan gerust. Onze collega's in de winkel helpen je graag!
Wat zijn de openinguren en contactgegevens van mijn Albert Heijn winkel?
Je kan de openingsuren en de contactgegevens van onze winkels hier vinden. De openingsuren zijn actueel en zijn tot twee weken van tevoren te bekijken. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld feestdagen.
Nieuwe winkel of heropening
Ben je benieuwd naar de opening van een nieuwe winkel of heropening na een verbouwing van jouw winkel? Hou dan de lokale media in de gaten. Daar wordt het altijd als eerste vermeld.
Wist je dat je via mijn profiel jouw favoriete winkel kan instellen. Zo zie je nog sneller tot hoe laat jouw winkel vandaag open is en hoe je ze kan bereiken.
Winkelassortiment
De ene winkel is groter dan de andere en we kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, maar onze collega’s in de winkel helpen je graag zoeken naar een alternatief.
Verschillende services in de winkel
Wil jij weten in welke winkel je een bepaalde service kunt vinden? Selecteer jouw gewenste service in de filter in de winkelzoeker en je ziet het meteen!
Ik mis een product in het assortiment, wat nu?
We kijken constant naar welke producten binnen het grote aanbod passen in de beperkte ruimte van onze winkels. Niet alles komt of past in ons assortiment, onze collega in de winkel helpt je graag zoeken naar een alternatief.
Hoe kom ik in contact met de klantenservice van Albert Heijn?
De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-77705 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.
Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?
- Ga hiervoor naar je profiel
- Zoek de winkel die jij als favoriet wil en klik op het hartje
- Klaar is Kees!
Gelden de Bonusaanbiedingen Combo Promo's ook bij online bestellen?
Nee, deze promo's zijn alleen beschikbaar in onze winkels. Je kan dit ook zien doordat er een streep staat door het grijze icoontje van een winkelwagen in de Bonusfolder.
Ik ben de e-mail met vouchers van kwijt. Wat moet ik doen?
Geen zorgen! Check eerst even of de mail niet per ongeluk tussen je spam of ongewenste mail is gekomen. Kan je het daar ook niet vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je je naam en e-mailadres doorgeeft waarmee je hebt besteld, lossen we het meteen voor je op.