Mijn Bonus Box

Veelgestelde vragen over Mijn Bonus Box

Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?

Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra promoties . Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel. Je kan de Bonus Box promoties zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.

Aanmelden

Vink in jouw profiel onder 'geactiveerde Bonuskaart' de optie voor de Bonus Box aan. Zorg ook dat je minimaal versie 7.13 van de AH-app gebruikt.

Ontving je al Persoonlijke Bonusaanbiedingen? Dan is het alleen nodig dat je de nieuwste versie van de AH app hebt. Als je voor de eerste keer de Bonus Box opent, kan je meteen door het aanmeldproces heen en zal je vanaf dan elke week een nieuwe box ontvangen.

Voor het eerst aangemeld? Dan zie je pas de volgende dag in de Bonus Box producten gevuld staan. Bij het openen van de Box krijg je eerst de melding 'staat morgen voor je klaar'.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box?

SeniorWeb kan hierbij helpen. Ga naar www.seniorweb.nl/ah voor meer informatie.


Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box promoties?
  • Ga naar Mijn Bonus Box op de homepagina.
  • Klik op 'activeer' in het blokje van het product dat je graag met korting wil kopen.
  • Je kan maximaal 5 promoties activeren per week.
  • Lukt het activeren niet? Start dan de app opnieuw op.
  • Let op: een geactiveerde promotie kun je dit niet meer ongedaan maken.

Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw promoties activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw reservering nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).

Looptijd van de promoties

Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de promoties gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.

Wil je jouw Bonus Box promoties gebruiken bij je online reservering? De promotie moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonusaanbiedingen.


Een product uit Mijn Bonus Box is niet verkrijgbaar, wat nu?

Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Hieronder vind je een overzicht.

  • Bij het toewijzen van de promoties uit Mijn Bonus Box wordt er rekening gehouden met je voorkeurswinkel. Als je de afgelopen weken deze hebt aangepast, is de promotie waarschijnlijk gebasseerd op het assortiment van je vorige voorkeurswinkel of heeft je winkel het product net uit het assortiment gehaald. Heb je geen voorkeurswinkel aangegeven? Dan baseren we de promotie op de winkel waar je de meeste boodschappen doet.
  • Het product is (tijdelijk) uitverkocht. Als dit het geval is, dan kan je een reclamecheque bij het onthaal vragen. Hiermee krijg je het product de volgende week alsnog voor de promoprijs.

Mijn Bonus Box korting is niet verrekend. Hoe kan dat?

Controleer eerst of je de juiste Bonuskaart hebt gebruikt. Is het een andere kaart dan in de AH-app? Dan wordt de korting niet verrekend.

Heb je dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen, dan is er mogelijk een (tijdelijke) technische storing geweest.

  • Heb je het product online gekocht? Vul dan dit formulier in en we vergoeden het direct op je volgende reservering.
  • Heb je het product in de winkel gekocht? Ga dan met de kassabon even naar het onthaal, daar helpen ze je verder helpen.

Hoe activeer ik mijn AH Bonuskaart?
  1. Maak een profiel aan op ah.be of in de AH-app of log in met je bestaand profiel.
  2. Vul je profiel eventueel aan met je persoonlijke gegevens.
  3. Klik op 'Activeren kaart'.
  4. Bevestig je activatie via de bevestigingsmail die je ontvangt in je mailbox.
  5. Profiteer van je eerste persoonlijke promoties uit de Bonus Box!

Goed om te weten:
Om je Bonuskaart te activeren, vragen we je om je Bonuskaartnummer en een aantal persoonlijke gegevens. We gaan zorgvuldig om met deze gegevens. Meer weten? Bekijk hier ons privacybeleid.


Waarom kan je alleen gebruik maken van de Bonus Box via de AH app?

We zien dat deze tijd een enorme versnelling plaatsvindt op digitale oplossingen en hierin wil Albert Heijn ook vooroplopen. Steeds meer mensen maken gebruik van een smartphone en/of tablet en dit percentage groeit. Dat zagen we ook bij de introductie van de digitale Koopzegels.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van de Bonus Box? Albert Heijn werkt ook samen met SeniorWeb. https://www.seniorweb.nl/contact-en-service. Dit is een organisatie die zich inzet om alle ouderen in Nederland te laten participeren en ontplooien in de digitale samenleving.


Ik heb de Bonusfolder niet ontvangen. Wat nu?

Excuus dat je deze niet hebt ontvangen. De Bonusfolder hoort in het folderpakket te zitten dat wordt bezorgd door BD MyShop. Dit pakket wordti verspreid tussen zondagavond en dinsdagavond.

Heb je op woensdag nog geen folderpakket? Meld dat online op foldersontvangen.be

Wist je dat je onze Bonusfolder ook altijd digitaal kan doorbladeren?


Hoe werken de Bonusaanbiedingen?

Je kan gebruik maken van de Bonusaanbiedingen door je (geactiveerde) Bonuskaart te laten scannen.

Bij een promotie zoals 2=1 of 3=2, betaal je een percentage korting op het totaalbedrag. Zo krijg je 50% korting op het totaalbedrag bij een 2=1 actie en 33,3% bij een 3=2 actie.

In de Bonusfolder en op onze website staan prijsvoorbeelden van artikelen die in de aanbieding zijn. Andere varianten kunnen een hogere verkoopprijs hebben, waardoor de promoprijs ook hoger uitvalt.


Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online reserveer?

Om Bonuskorting te krijgen bij een online reservering is het noodzakelijk dat jouw Bonuskaartnummer onder je 'klantenkaarten' staan in je profiel.
Dan zie je wanneer je bestelt, na het kiezen van je bezorgmoment, automatisch de Bonusaanbiedingen die gelden op die dag.

Let op: Bij online reserveren is het moment van thuislevering of ophalen beslissend welke promoties gelden. Bijvoorbeeld: Als je op zondag je boodschappen reserveert voor woensdag, dan gelden de promoties van woensdag en niet die t.e.m. zondag. Tot slot is het noodzakelijk bij 1+1 gratis om altijd 2 producten in je winkelwagen te plaatsen. Het tweede gratis product wordt niet automatisch toegevoegd.

Kies daarom altijd eerst een moment als je gaat reserveren. Dan zie je zeker weten de juiste promoties voor jou.

Sommige promoties zijn alleen maar in de winkels verkrijgbaar en niet online. Je herkent deze aan een grijs winkelwagentje waar een streep doorheen staat.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?