Bonusaanbiedingen

Veelgestelde vragen over Bonusaanbiedingen

Hoe werken de Bonusaanbiedingen?

Je kan gebruik maken van de Bonusaanbiedingen door je (geactiveerde) Bonuskaart te laten scannen.

Bij een promotie zoals 2=1 of 3=2, betaal je een percentage korting op het totaalbedrag. Zo krijg je 50% korting op het totaalbedrag bij een 2=1 actie en 33,3% bij een 3=2 actie.

In de Bonusfolder en op onze website staan prijsvoorbeelden van artikelen die in de aanbieding zijn. Andere varianten kunnen een hogere verkoopprijs hebben, waardoor de promoprijs ook hoger uitvalt.


Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online reserveer?

Om Bonuskorting te krijgen bij een online reservering is het noodzakelijk dat jouw Bonuskaartnummer onder je 'klantenkaarten' staan in je profiel.
Dan zie je wanneer je bestelt, na het kiezen van je bezorgmoment, automatisch de Bonusaanbiedingen die gelden op die dag.

Let op: Bij online reserveren is het moment van thuislevering of ophalen beslissend welke promoties gelden. Bijvoorbeeld: Als je op zondag je boodschappen reserveert voor woensdag, dan gelden de promoties van woensdag en niet die t.e.m. zondag. Tot slot is het noodzakelijk bij 1+1 gratis om altijd 2 producten in je winkelwagen te plaatsen. Het tweede gratis product wordt niet automatisch toegevoegd.

Kies daarom altijd eerst een moment als je gaat reserveren. Dan zie je zeker weten de juiste promoties voor jou.

Sommige promoties zijn alleen maar in de winkels verkrijgbaar en niet online. Je herkent deze aan een grijs winkelwagentje waar een streep doorheen staat.


Hoe werkt de AH Bonuskaart?

Met de AH Bonuskaart geniet je altijd van voordeel. We verrassen je elke week met onze vertrouwde, landelijke Bonusaanbiedingen en je kan met je kaart zelfscannen in de winkel.

De Bonuskaart haal je gratis bij het onthaal van elke Albert Heijn-winkel of vraag hem online aan. Als je de Bonuskaart online aanvraagt, vind je deze ook terug onder 'klantenkaarten' in je profiel. Op reserveringen via ah.be krijg je direct automatisch promoties en in de winkel kan je jouw digitale Bonuskaart laten scannen via de AH-app. Wel zo handig!


Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?

Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra promoties . Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel. Je kan de Bonus Box promoties zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.

Aanmelden

Vink in jouw profiel onder 'geactiveerde Bonuskaart' de optie voor de Bonus Box aan. Zorg ook dat je minimaal versie 7.13 van de AH-app gebruikt.

Ontving je al Persoonlijke Bonusaanbiedingen? Dan is het alleen nodig dat je de nieuwste versie van de AH app hebt. Als je voor de eerste keer de Bonus Box opent, kan je meteen door het aanmeldproces heen en zal je vanaf dan elke week een nieuwe box ontvangen.

Voor het eerst aangemeld? Dan zie je pas de volgende dag in de Bonus Box producten gevuld staan. Bij het openen van de Box krijg je eerst de melding 'staat morgen voor je klaar'.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box?

SeniorWeb kan hierbij helpen. Ga naar www.seniorweb.nl/ah voor meer informatie.


Gelden de Bonusaanbiedingen Combo Promo's ook bij online reserveren?

Nee, deze promo's zijn alleen beschikbaar in onze winkels. Je kan dit ook zien doordat er een streep staat door het grijze icoontje van een winkelwagen in de Bonusfolder.


Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box promoties?
  • Ga naar Mijn Bonus Box op de homepagina.
  • Klik op 'activeer' in het blokje van het product dat je graag met korting wil kopen.
  • Je kan maximaal 5 promoties activeren per week.
  • Lukt het activeren niet? Start dan de app opnieuw op.
  • Let op: een geactiveerde promotie kun je dit niet meer ongedaan maken.

Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw promoties activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw reservering nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).

Looptijd van de promoties

Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de promoties gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.

Wil je jouw Bonus Box promoties gebruiken bij je online reservering? De promotie moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonusaanbiedingen.


Wat te doen als een Bonusaanbieding niet verkrijgbaar is in de winkel?

Als een Bonusaanbieding niet meer verkrijgbaar is in de winkel kan je hier een digitale reclamecheque voor krijgen. De promotie wordt dan voor jou met 1 week verlengd en op je geactiveerde Bonuskaart gezet. Tenzij het een op=op artikel is of geen standaard winkelassortiment is.

Koop in de extra week alsnog het product, scan je Bonuskaart en de korting gaat er automatisch af. Dit kan alleen in de winkel waar je de cheque hebt gekregen, dus niet in andere winkels of op ah.be.


Welk assortiment kan ik online reserveren?

De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment. Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!


Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
  • Ontvang van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
  • Bij 30 servieszegels heb je een volle spaarkaart.
  • Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kan tot en met 2 februari 2025.
  • Dit geldt voor alle Nederlandse en Belgische AH winkels en online reserveringen.

*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?