Met de AH Bonuskaart geniet je altijd van voordeel. We verrassen je elke week met onze vertrouwde, landelijke Bonusaanbiedingen en je kan met je kaart zelfscannen in de winkel.
De Bonuskaart haal je gratis bij het onthaal van elke Albert Heijn-winkel of vraag hem online aan. Als je de Bonuskaart online aanvraagt, vind je deze ook terug onder 'klantenkaarten' in je profiel. Op reserveringen via ah.be krijg je direct automatisch promoties en in de winkel kan je jouw digitale Bonuskaart laten scannen via de AH-app. Wel zo handig!
Goed om te weten:
Om je Bonuskaart te activeren, vragen we je om je Bonuskaartnummer en een aantal persoonlijke gegevens. We gaan zorgvuldig om met deze gegevens. Meer weten? Bekijk hier ons privacybeleid.
Geen zorgen, je kunt je Bonuskaart altijd hier terugvinden of in de Albert Heijn app. Heb je een nieuwe kaart opgehaald in de winkel? Vergeet dan niet je kaartnummer aan te passen, want elk kaartnummer is uniek. Je aankoopgeschiedenis blijft gewoon bewaard.
Krijg je bij het activeren de melding 'Bonuskaart is al in gebruik'? Klik dan op 'wachtwoord vergeten' en vul het e-mailadres in waarmee je je hebt aangemeld. Kom je er niet meer uit welk e-mailadres je ooit hebt opgegeven? Geen zorgen! Maak dan hier een account aan en vraag meteen digitaal je nieuwe Bonuskaart aan.
Wil je liever een fysieke kaart? Loop dan even bij onze collega's langs bij het onthaal.
Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra promoties . Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel. Je kan de Bonus Box promoties zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.
Vink in jouw profiel onder 'geactiveerde Bonuskaart' de optie voor de Bonus Box aan. Zorg ook dat je minimaal versie 7.13 van de AH-app gebruikt.
Ontving je al Persoonlijke Bonusaanbiedingen? Dan is het alleen nodig dat je de nieuwste versie van de AH app hebt. Als je voor de eerste keer de Bonus Box opent, kan je meteen door het aanmeldproces heen en zal je vanaf dan elke week een nieuwe box ontvangen.
Voor het eerst aangemeld? Dan zie je pas de volgende dag in de Bonus Box producten gevuld staan. Bij het openen van de Box krijg je eerst de melding 'staat morgen voor je klaar'.
Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box?
SeniorWeb kan hierbij helpen. Ga naar www.seniorweb.nl/ah voor meer informatie.
Controleer eerst of je de juiste Bonuskaart hebt gebruikt. Is het een andere kaart dan in de AH-app? Dan wordt de korting niet verrekend.
Heb je dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen, dan is er mogelijk een (tijdelijke) technische storing geweest.
Als een Bonusaanbieding niet meer verkrijgbaar is in de winkel kan je hier een digitale reclamecheque voor krijgen. De promotie wordt dan voor jou met 1 week verlengd en op je geactiveerde Bonuskaart gezet. Tenzij het een op=op artikel is of geen standaard winkelassortiment is.
Koop in de extra week alsnog het product, scan je Bonuskaart en de korting gaat er automatisch af. Dit kan alleen in de winkel waar je de cheque hebt gekregen, dus niet in andere winkels of op ah.be.