AH Bonuskaart

Veelgestelde vragen over AH Bonuskaart

Hoe werkt de AH Bonuskaart?

Met de AH Bonuskaart geniet je altijd van voordeel. We verrassen je elke week met onze vertrouwde, landelijke Bonusaanbiedingen en je kan met je kaart zelfscannen in de winkel.

De Bonuskaart haal je gratis bij het onthaal van elke Albert Heijn-winkel of vraag hem online aan. Als je de Bonuskaart online aanvraagt, vind je deze ook terug onder 'klantenkaarten' in je profiel. Op reserveringen via ah.be krijg je direct automatisch promoties en in de winkel kan je jouw digitale Bonuskaart laten scannen via de AH-app. Wel zo handig!


Hoe activeer ik mijn AH Bonuskaart?
  1. Maak een profiel aan op ah.be of in de AH-app of log in met je bestaand profiel.
  2. Vul je profiel eventueel aan met je persoonlijke gegevens.
  3. Klik op 'Activeren kaart'.
  4. Bevestig je activatie via de bevestigingsmail die je ontvangt in je mailbox.
  5. Profiteer van je eerste persoonlijke promoties uit de Bonus Box!

Goed om te weten:
Om je Bonuskaart te activeren, vragen we je om je Bonuskaartnummer en een aantal persoonlijke gegevens. We gaan zorgvuldig om met deze gegevens. Meer weten? Bekijk hier ons privacybeleid.


Ik ben mijn AH Bonuskaart kwijt. Wat nu?

Geen zorgen, je kunt je Bonuskaart altijd hier terugvinden of in de Albert Heijn app. Heb je een nieuwe kaart opgehaald in de winkel? Vergeet dan niet je kaartnummer aan te passen, want elk kaartnummer is uniek. Je aankoopgeschiedenis blijft gewoon bewaard.

Krijg je bij het activeren de melding 'Bonuskaart is al in gebruik'? Klik dan op 'wachtwoord vergeten' en vul het e-mailadres in waarmee je je hebt aangemeld. Kom je er niet meer uit welk e-mailadres je ooit hebt opgegeven? Geen zorgen! Maak dan hier een account aan en vraag meteen digitaal je nieuwe Bonuskaart aan.
Wil je liever een fysieke kaart? Loop dan even bij onze collega's langs bij het onthaal.


Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?

Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra promoties . Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel. Je kan de Bonus Box promoties zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.

Aanmelden

Vink in jouw profiel onder 'geactiveerde Bonuskaart' de optie voor de Bonus Box aan. Zorg ook dat je minimaal versie 7.13 van de AH-app gebruikt.

Ontving je al Persoonlijke Bonusaanbiedingen? Dan is het alleen nodig dat je de nieuwste versie van de AH app hebt. Als je voor de eerste keer de Bonus Box opent, kan je meteen door het aanmeldproces heen en zal je vanaf dan elke week een nieuwe box ontvangen.

Voor het eerst aangemeld? Dan zie je pas de volgende dag in de Bonus Box producten gevuld staan. Bij het openen van de Box krijg je eerst de melding 'staat morgen voor je klaar'.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box?

SeniorWeb kan hierbij helpen. Ga naar www.seniorweb.nl/ah voor meer informatie.


Hoe kan ik mijn AH Bezorgbundel en de looptijd wijzigen?
Je kan je bezorgbundel wijzigen door via je persoonlijke AH Bezorgbundelpagina op de website of in de AH app op ‘wijzig’ te klikken. Als je je AH Bezorgbundel wijzigt start er een nieuwe AH Bezorgbundel vanaf het moment van wijzigen. Het resterende bedrag van je oude bundel verrekenen we met je nieuwe bundel en dit verschil storten we terug of incasseren we.

Je kunt de looptijd altijd wijzigen naar een langere looptijd, dus bijvoorbeeld van 1 naar 12 maanden. Je kunt de looptijd alleen wijzigen naar een kortere looptijd gedurende de eerste 2 weken na het afsluiten van een bezorgbundel (en tijdens de proefmaand). Indien je een Vast Bezorgmoment hebt ingesteld, blijft deze voor je staan.

Mocht je een Bezorgbundel Daldagen hebben dan kun je deze alleen upgraden naar een Bezorgbundel Alle dagen. Andersom downgraden van een Bezorgbundel Alle dagen naar een Bezorgbundel Daldagen is niet mogelijk.

Hoe kan ik een Bezorgbundel aanschaffen?
  • Maak een account aan en zorg ervoor dat je Bonuskaart is geactiveerd.
  • Ga vervolgens naar onze speciale bezorgbundel pagina en volg de stappen.
  • Als je een bundel hebt gekozen, klik je op 'reserveren’. Daarna kun je betalen via Bancontact.
  • De AH Bezorgbundel wordt via automatische incasso geïncasseerd (domiciliëring) van een particuliere bankrekening.
  • De totale looptijd wordt in één keer geïncasseerd, niet per maand.
  • De incasso vindt binnen twee weken na afgeven van de machtiging plaats
Let op: als je een Bezorgbundel koopt, kun je jouw AH account niet opheffen voordat je de Bezorgbundel hebt stopgezet.

Mijn Bonus Box korting is niet verrekend. Hoe kan dat?

Controleer eerst of je de juiste Bonuskaart hebt gebruikt. Is het een andere kaart dan in de AH-app? Dan wordt de korting niet verrekend.

Heb je dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen, dan is er mogelijk een (tijdelijke) technische storing geweest.

  • Heb je het product online gekocht? Vul dan dit formulier in en we vergoeden het direct op je volgende reservering.
  • Heb je het product in de winkel gekocht? Ga dan met de kassabon even naar het onthaal, daar helpen ze je verder helpen.

Wat te doen als een Bonusaanbieding niet verkrijgbaar is in de winkel?

Als een Bonusaanbieding niet meer verkrijgbaar is in de winkel kan je hier een digitale reclamecheque voor krijgen. De promotie wordt dan voor jou met 1 week verlengd en op je geactiveerde Bonuskaart gezet. Tenzij het een op=op artikel is of geen standaard winkelassortiment is.

Koop in de extra week alsnog het product, scan je Bonuskaart en de korting gaat er automatisch af. Dit kan alleen in de winkel waar je de cheque hebt gekregen, dus niet in andere winkels of op ah.be.


Ik heb geen mobiele telefoon. Hoe kan ik dan toch meesparen voor het servies?
Meesparen kan in principe alleen via de AH app op een smartphone. Je kan ook op een tablet de AH app downloaden en een AH profiel activeren met je fysieke Bonuskaart. Je kan jouw fysieke Bonuskaart dan gebruiken aan de kassa om te sparen en je digitale spaarkaarten te verzilveren.

Heb je geen mobiele telefoon, geactiveerde Bonuskaart en/of wil je ook je gegevens niet delen om je Bonuskaart te activeren?
Ga dan naar de winkel en vraag aan de servicemedewerker om meer informatie. In de winkel kunnen ze je verder helpen.

Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?