Bonusaanbiedingen
Veelgestelde vragen over ‘Goede vrijdag’
41 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.be/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals Goede vrijdag, Pasen, Dag van de Arbeid, Onze Lieve Heer Hemelvaart, Pinksteren, Nationale Feestdag, Onze Lieve Vrouw Hemelvaart, Allerheiligen, Wapenstilstand 1918, Koningsdag, Kerstmis en Oud en Nieuw.
Ik kan geen bezorgmoment kiezen om te bestellen. Hoe kan dat?
Het kan inderdaad voorkomen dat alle bestelmomenten voor de volgende dag bijvoorbeeld vol zijn. Dit kan door drukte komen. Er zit dan helaas niets anders op dan een andere dag of een ander moment te kiezen. Je kan het ook later nog eens proberen om te kijken of jouw favoriete bezorgmoment is vrijgekomen. Vanuit de klantenservice kunnen we helaas niets voor je doen. Wij zien dezelfde beschikbare momenten die jij ook ziet.
Wanneer loopt de spaaractie voor Dagelijkse Kost kookgerei?
De spaaractie sparen voor Dagelijkse Kost kookgerei loopt vanaf maandag 3 maart tot en met zondag 14 juni 2025. Volle spaarkaarten kun je inleveren tot en met zondag 22 juni 2025.
Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box promoties?
- Ga naar Mijn Bonus Box op de homepagina.
- Klik op 'activeer' in het blokje van het product dat je graag met korting wil kopen.
- Je kan maximaal 5 promoties activeren per week.
- Lukt het activeren niet? Start dan de app opnieuw op.
- Let op: een geactiveerde promotie kun je dit niet meer ongedaan maken.
Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw promoties activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw bestelling nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).
Looptijd van de promoties
Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de promoties gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.
Wil je jouw Bonus Box promoties gebruiken bij je online bestelling? De promotie moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonusaanbiedingen.
Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online bestel?
Om Bonuskorting te krijgen bij een online bestelling is het noodzakelijk dat jouw Bonuskaartnummer onder je 'klantenkaarten' staan in je profiel.
Dan zie je wanneer je bestelt, na het kiezen van je bezorgmoment, automatisch de Bonusaanbiedingen die gelden op die dag.
Let op: Bij online bestellen is het moment van thuislevering of ophalen beslissend welke promoties gelden. Bijvoorbeeld: Als je op zondag je boodschappen bestelt voor woensdag, dan gelden de promoties van woensdag en niet die t.e.m. zondag. Tot slot is het noodzakelijk bij 1+1 gratis om altijd 2 producten in je winkelwagen te plaatsen. Het tweede gratis product wordt niet automatisch toegevoegd.
Kies daarom altijd eerst een moment als je gaat bestellen. Dan zie je zeker weten de juiste promoties voor jou.
Sommige promoties zijn alleen maar in de winkels verkrijgbaar en niet online. Je herkent deze aan een grijs winkelwagentje waar een streep doorheen staat.
Welk assortiment kan ik online bestellen?
De beste en lekkerste producten van prijsfavorieten tot een exclusief online assortiment vol Bonusaanbiedingen kan je thuis laten leveren. Je vindt hier ons volledige online assortiment. Heb je gezocht naar een product, maar kon je het niet vinden? Onderaan de pagina vind je de button 'Laat het ons weten'. Alle suggesties worden bekeken en soms al op korte termijn toegevoegd aan ons online assortiment, want dat is het lekkere van Albert Heijn!
Gelden de Bonusaanbiedingen Combo Promo's ook bij online bestellen?
Nee, deze promo's zijn alleen beschikbaar in onze winkels. Je kan dit ook zien doordat er een streep staat door het grijze icoontje van een winkelwagen in de Bonusfolder.
Mijn vaste bezorgmoment vervalt door Koningsdag. Wat nu?
Dit jaar vieren we in Nederland Koningsdag op zaterdag 26 april. Helaas is onze bezorgdienst dan gesloten. Heb je een vast bezorgmoment dat valt op 26 april? Dan vervalt jouw bezorgmoment voor één keer.
Maar er is ook goed nieuws: Als Bezorgbundel klant kan je als eerste een ander bezorgmoment kiezen. Je vaste bezorgmoment wijzigen is niet nodig, je kiest alleen een nieuw bezorgmoment. Dit doe je als volgt:
- Klik op 'Online bestellen'.
- Kies of je je boodschappen wil laten bezorgen of ophalen bij een AH Pick Up Point.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Vul nu je boodschappenmandje met boodschappen totdat je een bedrag van minimaal 50 euro hebt (anders kan je je bestelling niet afronden).
- Klik op 'Rond je bestelling af' en volg alle stappen. Tot slot bevestig je bestelling
- Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld en tot wanneer je je bestelling nog kan wijzigen.
Hoe krijg ik het statiegeld van de plooiboxen van mijn bestelling terug als ik online betaal met Bancontact?
Heel makkelijk, bij levering verrekent de bezorger eventueel statiegeld van plooiboxen en gewichtsartikelen. Het verschil met de online betaling storten we na levering terug op de rekening waarmee je betaald hebt. Omdat de betaling nog door je bank verwerkt moet worden, staat dit in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen op je rekening. Dit kan per bank verschillen.
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Dan kijken we graag voor je na wat er mis is gegaan.
Goed om te weten: is de bestelling op vrijdag of in het weekend afgeleverd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
- Deze actie is inmiddels voorbij.
- Van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 ontving je bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
- Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kon tot en met 2 februari 2025.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.