Efteling

Veelgestelde vragen over Efteling

Moet ik mijn bezoek aan de Efteling reserveren? 

Naast je actieticket heb je inderdaad ook een reservering voor de bezoekdag nodig. Alleen met een geldige reservering voor de bezoekdag én een geldig AH Efteling-ticket kun je het park betreden. Het reserveren van een bezoekdag kun je doen op Efteling.nl. Klik daar op ‘Plan je bezoek’.


Kan ik mijn Efteling-laagseizoen ticket omruilen voor een hoogseizoen ticket? 

Ja, het is mogelijk om je ticket te upgraden bij de kassa van de Efteling door per ticket bij te betalen. Je kan je hoogseizoen ticket ook gebruiken tijdens het laagseizoen. Je ontvangt dan alleen géén restitutie.


Tot wanneer kan ik de vouchers voor De Efteling nog gebruiken?
De vouchers zijn nog geldig t/m 10 november 2024.

Kan ik gekochte Efteling-tickets teruggeven?  

Nee, dat kan helaas niet meer. Dat kon alleen binnen 14 dagen na aankoop.

 


Ik heb gesolliciteerd, maar daarna niks gehoord, wat nu?

We snappen dat je staat te popelen om aan de slag te kunnen. Zoek de winkel waar je hebt gesolliciteerd, dan vind je ook meteen het telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn.


Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
  • Ontvang van 30 september 2024 tot en met 26 januari 2025 bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
  • Bij 30 servieszegels heb je een volle spaarkaart.
  • Verzilveren van volle spaarkaarten voor een voucher kan tot en met 2 februari 2025.
  • Dit geldt voor alle Nederlandse en Belgische AH winkels en online reserveringen.

*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.


Krijg je bij een online reservering ook AH Servieszegels?
Jazeker, je krijgt bij jouw online reservering ook AH Servieszegels. Deze worden ongeveer 5 uur voordat je jouw bestelling ontvangt, bijgeschreven op je digitale spaarkaart. Check daarom eerst even je spaargeschiedenis in de app op de spaarpagina.

De volle spaarkaarten zijn niet online te verzilveren. Dit kan alleen in onze fysieke winkels. Daar is het gehele servies assortiment beschikbaar.

Ik heb een klacht over mijn winkelbezoek. Hoe meld ik deze?

Klacht over een product

Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.

Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.


Klacht over de winkel

Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.

Je kan twee dingen doen:

  • Het snelste is als je meteen in de winkel vraagt naar de supermarktmanager, die lost het graag met je op. Heb je de komende tijd geen bezoek gepland, dan kun je ook telefonisch contact opnemen.
  • Of gebruik een van onze klantenservicekanalen om te laten weten wat er beter kan en om welke winkel het gaat. Wij zorgen dan dat de supermarktmanager contact met jou opneemt.

Hoe kan ik mijn favoriete winkel instellen?
  • Ga hiervoor naar je profiel
  • Zoek de winkel die jij als favoriet wil en klik op het hartje
  • Klaar is Kees!

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?