Naast je actieticket heb je inderdaad ook een reservering voor de bezoekdag nodig. Alleen met een geldige reservering voor de bezoekdag én een geldig AH Efteling-ticket kun je het park betreden. Het reserveren van een bezoekdag kun je doen op Efteling.nl. Klik daar op ‘Plan je bezoek’.
Ja, het is mogelijk om je ticket te upgraden bij de kassa van de Efteling door per ticket bij te betalen. Je kan je hoogseizoen ticket ook gebruiken tijdens het laagseizoen. Je ontvangt dan alleen géén restitutie.
Nee, dat kan helaas niet meer. Dat kon alleen binnen 14 dagen na aankoop.
We snappen dat je staat te popelen om aan de slag te kunnen. Zoek de winkel waar je hebt gesolliciteerd, dan vind je ook meteen het telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Als je niet tevreden bent over een artikel dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij het onthaal van een van onze winkels weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassticket.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem. Als je het kasticket paraat hebt, dan kan je bij elke winkel terecht voor je geld terug of een nieuw artikel.
Jouw winkelbezoek moet prettig zijn en onze collega’s in de winkel doen daar alles aan om dit mogelijk te maken. Ben je toch ontevreden, dan zijn we dankbaar als je ons hiervan op de hoogte wilt stellen, zodat we kunnen verbeteren.
Je kan twee dingen doen: